1398/08/22

تبلیغات تلویزیونی : دانلود پایان نامه ، پروژه ، پروپوزال تبلیغات تلویزیونی

                                         پایان نامه ها با موضوع “تبلیغات تلویزیونی “ 


 در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره تبلیغات تلویزیونی درج شده اند.  شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها  در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید.


/>

 

 فهرست و فصل اول همه پایان نامه های مربوط به موضوع تبلیغات تلویزیونی

و دیگر موضوعات در سایت به صورت رایگان در دسترس است

تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید

 

دانلود کامل پایان نامه ارشد: بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین­المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت     پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA  گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی فارابی تحصیلات تکمیلی مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی  گرایش مدیریت استراتژیک  ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی (مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان تهران) استاد مشاور دکتر حامد علوی   آبان 1389 برای رعایت حریم […]

پایان نامه تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل (M.A) عنوان: تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل بهار 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

دانلود پایان نامه:امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص

امروزه نقش مؤثر بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات از طریق ابزارهای سیار پدیده ای است که با گسترش نفوذ فناوری سیار در میان جوامع، ظهور کرده است. در این میان پیام کوتاه به عنوان ابزاری با سطح پوشش بالا و هزینۀ پایین، پتانسیل خوبی برای انجام تبلیغات هدفمند و برقراری ارتباط یک به یک با مخاطبان در جهت حفظ مشتری‌های فعلی و افزایش وفاداری آنها به شرکت دارد. در این پژوهش با توجه به فاکتورهای مؤثر بر پذیرش تبلیغات از طریق پیامک توسط مردم طبق تحقیقات پیشین، و همچنین توجه به انتظارات فعلی مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی، مدلی برای استقبال مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی ارائه شده و بر اساس این مدل سامانه‌ای برای تبلیغات مؤثر از طریق پیام کوتاه طراحی شده است. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که هم مردم و هم شرکت‌ها نگرش مثبتی نسبت به سامانۀ تبلیغاتی پیشنهاد شده برای تبلیغات از طریق پیامک دارند. از خصوصیات این سامانه می توان مبتنی بر اجازه بودن و عدم ایجاد رنجش برای مخاطب، کنترل‌پذیری تبلیغات، شخصی سازی پیام‌ها، وجود شرایط تشویقی برای کاربران و شناسایی مشتریان بالقوۀ شرکت ها را نام برد.


>


فرم در حال بارگذاری ...