1398/08/22

تعامل با مشتریان : پروپوزال،پروژه ، پایان نامه، سمینار تعامل با مشتریان

                                         پایان نامه ها با موضوع “تعامل با مشتریان “ 


 در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره تعامل با مشتریان درج شده اند.  شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها  در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید.


/>

 

 فهرست و فصل اول همه پایان نامه های مربوط به موضوع تعامل با مشتریان

و دیگر موضوعات در سایت به صورت رایگان در دسترس است

تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید

 

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بین الملل با عنوان : بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید […]

بازاریابی و درک نیاز های مشتریان

بسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […]

پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد   پایان­نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی   طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان   بهمن ماه 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS )     بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […]

پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)  گرایش: بازرگانی داخلی   عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C)   زمستان 1393   […]

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A   گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان   زمستان 1391    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق                             دانشکده مدیریت                              پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت  بازرگانی مالی   عنوان ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات شهر اصفهان با استفاده از مدل تحلیل شکاف   زمستان 1393    برای رعایت […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)   گرایش: مالی   عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران»   زمستان 1393   […]


>


فرم در حال بارگذاری ...