1398/04/17

فایل پایان نامه ها درباره مدل‌سازی عددی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مهندسی مكانیك گرایش :تبدیل انرژی عنوان : مدل‌سازی عددی جریان سیال غیرنیوتونی قاعده توانی و تأثیر گام طولی و عرضی بر عملكرد مبدل حرارتی

پایان نامه ارشد: مدل‌سازی عددی هیدرولیك جریان و آبشستگی در پایین‌دست جریان ترکیبی همزمان از روی سرریز و زیر دریچه

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته سازه های آبی عنوان : مدل‌سازی عددی هیدرولیك جریان و آبشستگی در پایین‌دست جریان ترکیبی همزمان از روی سرریز و زیر دریچه با بهره گرفتن از نرم‌افزار Flow3D

پایان نامه : مدل‌سازی عددی هیدرولیك جریان و آبشستگی در پایین‌دست جریان ترکیبی همزمان از روی سرریز و زیر دریچه با بهره گرفتن از نرم‌افزار Flow3D

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته سازه­ های آبی عنوان : مدل‌سازی عددی هیدرولیك جریان و آبشستگی در پایین‌دست جریان ترکیبی همزمان از روی سرریز و زیر دریچه با بهره گرفتن از نرم‌افزار Flow3D

دانلود پایان نامه ارشد: بررسی عددی زوال کامپوزیت‎های پیشرفته چندراستا تحت ضربه بالستیک عمودی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش : طراحی کاربردی عنوان : بررسی عددی زوال کامپوزیت‎های پیشرفته چندراستا تحت ضربه بالستیک عمودی دانشگاه شیراز دانشکده مهندسی مکانیک پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی عنوان: بررسی عددی زوال کامپوزیت‎های پیشرفته چندراستا تحت ضربه بالستیک عمودی اساتید […]

پایان نامه : بررسی و ارزیابی راهکارهای جلوگیری از نفوذ امواج ناشی از باد جنوب شرق به شمال غرب (باد سهیلی) به درون حوضچه بندر لنگه با بهره گیری از شبیه سازی عددی

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران گرایش : سازه های هیدرولیکی عنوان : بررسی و ارزیابی راهکارهای جلوگیری از نفوذ امواج ناشی از باد جنوب شرق به شمال غرب (باد سهیلی) به درون حوضچه بندر لنگه با بهره گیری از شبیه سازی عددی

پایان نامه:مطالعه‌ی عددی تأثیر پارامترهای مؤثر شرایط اولیه‌ی حاکم بر محفظه‌ی احتراق موتور پاشش‌مستقیم دیزلی بر شاخص‌های عملکردی موتور و آلاینده‌های منتشره

در دنیای کنونی موتورهای احتراق داخلی متداول‌ترین وسیله‌ی تولید توان، به خصوص در مقیاس کوچک، محسوب می‌شوند. این موتورها به دو دسته‌ی عمده‌ی اشتعال جرقه‌ای و اشتعال تراکمی تقسیم‌بندی می‌گردند. در عصر حاضر بیشتر تلاش محققان موتور به‌منظور کاهش آلایندگی و افزایش کارایی این‎‌گونه موتورها است. پایان‌نامه‌ی حاضر بر روی موتور دیزل فورد 8/1 لیتر انجام شده است. این کار با مدل‌سازی عددی (CFD) این موتور و تطبیق آن با مدل تجربی شروع می‌شود. سپس تأثیر تغییر در شرایط اولیه‌ی جرم سوخت پاشش‌شده و دمای اولیه‌ی محفظه‌ی احتراق بر روی برخی از پارامترهای عملکردی موتور نظیر فشار موثر متوسط اندیکه (IMEP)، مصرف سوخت مخصوص اندیکه (ISFC)، و گشتاور اندیکه (IT) و نیز پارامترهای دیگری چون فشار محفظه و نرخ آزاد شدن گرما مورد بررسی قرار می‌گیرند. در ادامه تاثیر همین تغییرات بر روی پارامترهای آلایندگی موتور مثل NOx و soot بررسی شده و در آخر کانتورهای مربوط به دما، نسبت جرمی و نسبت هم‌ارزی تحلیل خواهند شد. در کار حاضر سعی شد تا پارامترها در سه دور موتور مختلف بررسی گردند. هرکدام از این دور موتورها را در شرایط اولیه‌ی شش جرم متفاوت، و هر یکی در پنج دمای اولیه‌ی مختلف محفظه‌ی احتراق بررسی شدند. پس از به‌دست آوردن نتایج، و در طی نگارش متن پایان‌نامه، انبوهی از داده‌ها به‌دست آمدند. بنا را بر اختصار گذاشته و نتایج فقط با یک دور موتور، پنج جرم سوخت پاشش‌شده‌ی اولیه‌ی مختلف و پنج دمای اولیه‌ی متفاوت محفظه‌ی احتراق ارائه شدند. نتیجه اینکه با کاهش دمای اولیه‌ی محفظه‌ی احتراق IMEP و IT روندی افزایشی داشته و ISFC روندی کاهشی دارد. ضمن اینکه اثر کاهش جرم سوخت پاشش‌شده بر روی IMEP و IT اثری افزایشی است.

پایان نامه ارشد:مدل‌سازی ریفرمر كاتالیستی مونولیتی خودگرمازا برای تولید هیدروژن برای پیل‌های سوختی

با افزایش کاربرد پیل‌های سوختی در صنعت و به صورت کاربرد در محل، نیاز به توسعه واحدهای تولید در محل هیدروژن وجود دارد. در این تحقیق یک ریفرمر کاتالیستی مونولیتی که در آن فرآیند ریفرمینگ خودگرمازای متان صورت می‌گیرد، بصورت سه بعدی مدل‌سازی می‌شود. کاتالیست مورد استفاده در این مدل‌سازی، 5% می‌باشد. این مدل‌سازی شامل حل هم‌زمان معادلات بقاء می‌باشد که در آن واکنش‌های صورت گرفته نیز اثر داده می‌شود. یک کانال از این راکتور مونولیتی به عنوان دامنه محاسباتی استفاده شده است. نتایج حاصل از این مدل‌سازی‌ تطابق خوبی با داده‌های آزمایشگاهی موجود در منابع دارد. از این مدل برای تخمین عملکرد ریفرمر در سایر شرایط عملیاتی استفاده شده است. پارامترهای مورد بررسی شامل نسبت مولی اکسیژن به متان ورودی (O2/CH4)، نسبت مولی بخارآب به متان ورودی (H2O/CH4) و دمای گاز ورودی به ریفرمر می باشد. در نهایت بعد از بررسی اثر پارامترهای ذکر شده، این نتیجه حاصل شد که برای دستیابی به بیشینه مقدار هیدروژن در محدوده مورد بررسی از نظر پارامترهای عملیاتی، باید نسبت‌های مولی O2/CH4 و H2O/CH4 ورودی به راکتور را بترتیب 445/0 و 8/3 انتخاب کرد. همچنین دمای گاز ورودی به راکتور نیز باید C  600 باشد. واژه‌های كلیدی: هیدروژن، ریفرمینگ خودگرمازا، متان، راکتور مونولیتی

پایان نامه های دانلودی رشته معماری

 در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته معماری سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید دانلود رایگان متن کامل پایان نامه ارشد : مرکز توریست درمانی خلیج فارس […]

پایان نامه های دانلودی رشته کشاورزی – دامپروری

 در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته کشاورزی – دامپروری سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید دانلود رایگان متن کامل پایان نامه ارشد رشته مهندسی کشاورزی : […]

پایان نامه های دانلودی رشته عمران

 در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته عمران سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها استفاه کنید دانلود رایگان متن کامل پایان نامه ارشد: بررسی نفوذ آب شور از کویر […]

پایان نامه کارشناسی ارشد:برآورد نیروهای طراحی سگمنت‌های بتنی تونل‌ها تحت بارهای لرزه‌ای و ثقلی باتوجه به رفتار غیرخطی و اندركنش آنها با محیط اطراف

تونل ها و سازه های زیرزمینی از جمله سازه های پر اهمیت و رو به رشد در شرایط توسعه سازندگی کشورمان می باشند.اهمیت پرداختن به ضوابط و دستورالعمل های طراحی لرزه ای تونل ها با توجه به رشد چشمگیر ساخت و بهره برداری متروهای شهری نظیر متروی تهران، اصفهان، شیراز و… مشهود است. سازه تونل ها و ایستگاه های مترو که جزء سازه های زیرزمینی پر اهمیت محسوب می شوند، به خاطر حجم سنگین و وسعت مدل هندسی و همچنین تنوع بسیار زیاد در تکنیک های طراحی و اجرا، جزء دشوارترین طراحی های لرزه ای سازه ها محسوب می گردد. اثرات مدفونی سازه ها، فشار سرباره خاک، اندرکنش محیط خاک جداره ای با تونل، بارگذاری فشار آب منفذی و جریان آب، بارگذاری دینامیکی قطارها و واگن ها به دشواری این مدل سازی دینامیکی می افزاید. در این پژوهش از دیدگاه مهندسی زلزله به مدل سازی این سازه ها با رویکرد اندرکنش دینامیکی خاک وسازه می پردازیم. اندرکنش خاک وتونل به صورت مستقیم و در نرم افزار Plaxis مدل سازی شده است. مدل سازی تماما در فضای دوبعدی بوده است. پوشش تونل به صورت المان های بتنی لولا شده در نظر گرفته شده و مصالح خاکی در چهار نوع ماسه معمولی، ماسه متراکم، رس معمولی و رس پیش تحکیم یافته منظور شده است. همچنین سنگ بستر در دو عمق متفاوت 10 و 100 متر در نظر گرفته شد. در تحلیل دینامیکی نیز از دو نوع زلزله با محتوای فرکانسی متفاوت استفاده شده است. در پایان نیز به بررسی هر حالت در شرایط لرزه ای مختلف پرداخته شده است. کلمات کلیدی: تونل، پوشش‌های تونل، اندرکنش خاک و سازه، مدلسازی اجزا محدود

پایان نامه های دانلودی مقطع ارشد رشته معماری و شهرسازی

لیست همه پایان نامه های دانلودی مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری ، شهرسازی و برنامه ریزی شهری در ذیل می آید پایان نامه ارشد : طراحی مجموعه فرهنگی بانوان جهت ارتقای کیفیت زندگی زنان در جامعه دانلود پایان نامه:طراحی ساختمان اداری شهرداری ایلام دانلود پایان نامه:خانه امید (مرکز نگهداری کودکان خیابانی کرمانشاه ) دانلود پایان نامه:طراحی […]

عناوین پایان نامه های ارشد سایت سبز فایل-قسمت 14

اینها لیست عناوین پایان نامه هایی است که در حال انتشار آنها بر روی سایت هستیم.(همگی پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد) البته شاید وقتی شما این صفحه را می خوانید پایان نامه مورد نظر شما در سایت درج شده باشد . برای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان از قسمت جستجوی سایت که در […]

پایان نامه طراحی مدل ریاضی جهت مکان‌یابی بهینه دستگاه‌ خودپرداز

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی   پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی ( M.A)   عنوان : طراحی مدل ریاضی جهت مکان‌یابی بهینه دستگاه‌های خودپرداز با بهره گرفتن از تکنیک‌های MCDM (مطالعه موردی : دستگاه‌های خودپرداز شهر کرمانشاه) […]

پایان نامه بکارگیری الگوریتم ژنتیک و منطق فازی در انتخاب بهینه پرتفوی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش: مالی   عنوان: بکارگیری الگوریتم ژنتیک و منطق فازی در انتخاب بهینه پرتفوی مورد: 5 صنعت فعال در بورس   بهار 1393     تکه هایی از […]

پایان نامه بهینه‌سازی پرتفوی متشکل از سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک بورس اوراق بهادار تهران با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه علوم اقتصادی دانشکده علوم مالی   پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی   بهینه‌سازی پرتفوی متشکل از سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک بورس اوراق بهادار تهران با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک   شهریورماه 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]

پایان نامه  بررسی و تحلیل ریسک نوسانات نرخ ارز با بهره گرفتن از فرآیند مارکوف و ارائه الگوی مالی-اسلامی جهت مدیریت ریسک آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد  دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد رساله دکتری رشته علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی  بررسی و تحلیل ریسک نوسانات نرخ ارز با بهره گرفتن از فرآیند مارکوف و ارائه الگوی مالی-اسلامی جهت مدیریت ریسک آن خرداد


فرم در حال بارگذاری ...