پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران
اهداف تحقیقاهداف این تحقیق را می توان به دو دسته عمده اهداف اصلی و فرعی تقسیم نمود.
هدف اصلی
شناسایی تأثیر متغیرهای زمینهای (سن؛ جنسیت؛ سطح تحصیلات؛ سطح درآمد و شغل) در تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز
اهداف فرعی
1- شناسایی تأثیر سن بر تمایل به خرید کالاهای سبز؛
2- شناسایی تأثیر جنسیت بر تمایل به خرید کالاهای سبز؛
3- شناسایی تأثیر سطح تحصیلات بر تمایل به خرید کالاهای سبز؛
4- شناسایی تأثیر میزان درآمد بر تمایل به خرید کالاهای سبز؛
5- شناسایی تأثیر شغل بر تمایل به خرید کالاهای سبز.
فرضیههای تحقیق
فرضیههای این تحقیق به دو دسته فرضیههای اصلی و فرضیههای فرعی تقسیم میشوند.
فرضیه اصلی
متغیرهای زمینهای (سن؛ جنسیت؛ سطح تحصیلات؛ سطح درآمد و شغل) در تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز موثر است.
فرضیه های فرعی
سن بر تمایل به خرید کالاهای سبز اثر دارد؛
جنسیت بر تمایل به خرید کالاهای سبز اثر دارد؛
میزان درآمد بر تمایل به خرید کالاهای سبز اثر دارد؛
سطح تحصیلات بر تمایل به خرید کالاهای سبز اثر دارد؛
شغل بر تمایل به خرید کالاهای سبز اثر دارد؛تعریف عملیاتی واژههای کلیدی تحقیق
[1] Peattie, K., & Crane, A.
[2] Ottman
[3] Do Paco
[4] Grant, J.
[5] .Environmentally Friendly Product
[6] . Marketing
[7] McDonagh, P. &et al.
[8] Charter, M., & Polonsky, M. J.
[9] Peattie, K.& et al.
فرم در حال بارگذاری ...