1399/03/18

پایان نامه ، پروژه ، سمینار با موضوع قیمت معاملاتی

آدرس سایت برای متن کامل پایان نامه ها

دانلود پایان نامه درباره نظریه پردازان مبادله

  آراء و نظرات جرج هومنز، پیتر بلا و تا حدی جیمز کلمن در چند دهه اخیر، اهمیت خاصی یافته و از اقبال نسبتا زیادی برخوردار بوده است. نظریه مبادله یکی از جدیدترین نظرات فردگرایانه متکی بر روانشناسی رفتاری است که در عین حال در مباحث عملی مردم شناسی قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم […]

فروش پایان نامه روانشناسی : داراییهای نقدی

داراییهای نقدی یکی از وظایف اساسی مدیران مالی به طور اخص مدیریت وجه نقد می‌باشد. شرکتها استراتژیهای مدیریت وجه نقد خود را بر محور دو هدف تعیین می‌کنند: تهیه و تأمین وجه نقد برای انجام پرداختهای شرکت و به حداقل رساندن وجوهی که در شرکت به صورت راکد باقی می‌ماند. هدف دوم بازتاب این طرز […]

پایان نامه مدیریت در مورد بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند   بازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. برای حفظ مشتریان کلیدی (سود آور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازار یابی بدوی یا کلاسیک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از […]

متن کامل پایان نامه مدیریت : مزایای پیاده سازی بورس الکترونیک

مزایای پیاده سازی بورس الکترونیک استقرار بورس الکترونیک مزیتهایی چشمگیری را برای مشارکت کنندگان بازار سرمایه فراهم می‏آورد. این مزیتها را می توان از سه دیدگاه بررسی نمود: الف) بورس الکترونیک و معامله گران که مشتریان اصلی سیستم هستند: ۱- امکان خرید و فروش اوراق بهادار در هر زمان: به عبارت دیگر این امکان به […]

اجرای آمیخته ترفیع و بازارافزایی

اجرای آمیخته ترفیع و بازارافزایی اجرای آمیخته ترفیع و بازارافزایی عبارتند از: ۱)آگهی: ارائه غیرشخصی محصولات،خدمات و ایده های بانکی به وسیله مسئول شناخته شده؛ ۲)پیشبرد فروش: محرک های کوتاه مدت برای تشویق فروش یا خرید محصول وخدمات،مانندجوایز ۳)روابط عمومی: ایجاد تقاضا با ارائه اخبار شایان توجه در رسانه ها بدون پرداخت هزینه ها ۴)فروش […]

پایان نامه مدیریت در مورد مشتری کلیدی

مشتری کلیدی تعریف مفهومی بازاریابی رابطه مند:بازاریابی رابطه مند عبارت است از مجموعه روش های اتخاذ شده توسط شرکت با هدف حفظ و توسعه ارتباطات سودمند با مشتری برای منتفع شدن هر دو طرف درگیر دررابطه[سفیانیان۱۳۸۴] مشتری کلیدی:تعریف مشتری کلیدی تعریفی نسبی است وبه صنعت وسازمان موردنظربستگی دارد.دراینجا تعریف مشتری کلیدی از دید بانک کشاورزی […]

پایان نامه مدیریت : الزام و ضرورتهای حاکمیت شرکتی

الزام و ضرورتهای حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی نقش بااهمیتی را در موفقیت شرکتها و افزایش رفاه اجتماعی ایفا می نماید.این موضوع با توجه به فروپاشی های  اخیر اهمیت بیشتری یافته است.فروپاشی شرکت های بزرگ از قبیل انرون، ورلدکام، زیراکس و … که موجب زیان بسیاری از سرمایه گذاران و ذینفعان شد و ناشی از اعمال […]

خرید پایان نامه ارشد مدیریت : تاریخچه پیدایش بورس

تاریخچه پیدایش بورس بورس مانند هر پدیده دیگر در جوامع اقتصاد سرمایه گذاری هماهنگ با پیشرفت و توسعه اقتصادی رونق یافت تا به امروز که در اغلب کشورهای بزرگ جهان سازمان ها و تشکیلات بسیار منظم و متمرکز و متشکل یافته ای برای معاملات اوراق و سهام به وجود آمده که کوچک ترین نوسان و […]

پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند    

بازاریابی رابطه مند     بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات  اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]

دانلود مقاله و پایان نامه : ارکان فناوری اطلاعات

تجارت الکترونیک برای تجارت الکترونیک به عنوان یکی از پدیده های بزرگ قرن ۲۱ تعاریف مختلفی ارائه شده است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: – هدایت ارتباطات کاری و معاملات بر روی شبکه ها از طریق رایانه؛ -خرید و فروش کالاها و خدمات و انتقال سرمایه ها از طریق ارتباطات […]


فرم در حال بارگذاری ...