دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کشاورزی عنوان:مروری بر تاثیر آلاینده های کشاورزی بر آبزیان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کشاورزی با عنوان : مروری بر تاثیر آلاینده های کشاورزی بر آبزیان
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی مهندسی محیط زیست با عنوان : مدلسازی و شبیه سازی فیلتر بیولوژیکی برای حذف آلاینده های آلی در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود […]
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی محیط زیست با عنوان : بررسی روش های بیولوژیکی برای حذف آلاینده ها (Bioremediation) در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید […]
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی با عنوان : بررسی روشهای بیولوژیکی برای حذف آلاینده ها در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
در دنیای کنونی موتورهای احتراق داخلی متداولترین وسیلهی تولید توان، به خصوص در مقیاس کوچک، محسوب میشوند. این موتورها به دو دستهی عمدهی اشتعال جرقهای و اشتعال تراکمی تقسیمبندی میگردند. در عصر حاضر بیشتر تلاش محققان موتور بهمنظور کاهش آلایندگی و افزایش کارایی اینگونه موتورها است. پایاننامهی حاضر بر روی موتور دیزل فورد ۸/۱ لیتر انجام شده است. این کار با مدلسازی عددی (CFD) این موتور و تطبیق آن با مدل تجربی شروع میشود. سپس تأثیر تغییر در شرایط اولیهی جرم سوخت پاشششده و دمای اولیهی محفظهی احتراق بر روی برخی از پارامترهای عملکردی موتور نظیر فشار موثر متوسط اندیکه (IMEP)، مصرف سوخت مخصوص اندیکه (ISFC)، و گشتاور اندیکه (IT) و نیز پارامترهای دیگری چون فشار محفظه و نرخ آزاد شدن گرما مورد بررسی قرار میگیرند. در ادامه تاثیر همین تغییرات بر روی پارامترهای آلایندگی موتور مثل NOx و soot بررسی شده و در آخر کانتورهای مربوط به دما، نسبت جرمی و نسبت همارزی تحلیل خواهند شد. در کار حاضر سعی شد تا پارامترها در سه دور موتور مختلف بررسی گردند. هرکدام از این دور موتورها را در شرایط اولیهی شش جرم متفاوت، و هر یکی در پنج دمای اولیهی مختلف محفظهی احتراق بررسی شدند. پس از بهدست آوردن نتایج، و در طی نگارش متن پایاننامه، انبوهی از دادهها بهدست آمدند. بنا را بر اختصار گذاشته و نتایج فقط با یک دور موتور، پنج جرم سوخت پاشششدهی اولیهی مختلف و پنج دمای اولیهی متفاوت محفظهی احتراق ارائه شدند. نتیجه اینکه با کاهش دمای اولیهی محفظهی احتراق IMEP و IT روندی افزایشی داشته و ISFC روندی کاهشی دارد. ضمن اینکه اثر کاهش جرم سوخت پاشششده بر روی IMEP و IT اثری افزایشی است.
دانلود پایان نامهکارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمرانگرایش مهندسی محیط زیست با عنوان:شناسایی منابع آلاینده برای تدوین یک سیستم پایش آبهای سطحی و زیرزمینی توسط مدل BASINS
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت عنوان : «بررسی تأثیر افزایش قیمت حامل های انرژی بر صنعت سیمان» (مطالعۀ موردی: شرکت سیمان آبیک) پاییز 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران دانشگـــاه آزاد اسلامــــی واحد استهبان پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مهندسی عمران/ مهندسی آب عنــــــوان : بررسی اثرات تغییر اقلیم بر منحنی فرمان بهرهبرداری سدها (مطالعه ی موردی سد دز) ســـــرمـــای 1392 برای رعایت حریم […]