Consulting-Advisor:
Dr. Arefe Fadavi Asghari

Written by:
Hamed Akbari

Winter 2014

سپاسگزاری
سپاسگزار کسانی هستم که سرآغاز تولد من هستند، از یکی زاده میشوم و از دیگری جاودانه.
ضروری است که مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به همه عزیزان و بزرگوارانی که در تکمیل این پژوهش مرا یاری نمودند، ابراز نمایم.
بدین وسیله از زحمات اساتید محترم راهنما و مشاور، جناب آقای دکتر جلال حقیقت منفرد و سرکار خانم دکتر عارفه فدوی اصغری، تشکر و قدردانی می نمایم.
این عزیزان نه تنها مرا در مسیر این پژوهش راهنمایی و هدایت نمودند، بلکه بعنوان الگویی برای اینجانب در تفکر علمی و رفتار حرفه ای قرار گرفتند.
امیدوارم این پژوهش خدمتی هرچند کوچک به جامعه بزرگ صنعت کشور باشد.

تقدیم به مهربان فرشتگانی که:
لحظات ناب باور بودن، لذت و غرور دانستن، جسارت خواستن، عظمت رسیدن و تمام تجربه های یکتا و زیبای زندگیم، مدیون حضور سبز آنهاست.
تقدیم با بوسه بر دستان پدرم:
پدرم به استواری کوه
به او که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و …
پدرم راه تمام زندگیست
پدرم دلخوشی همیشگیست
تقدیم به مادر عزیزتر از جانم:
مادرم به زلالی چشمه
مادرم، هستی من ز هستی توست، تا هستم و هستی دارمت دوست
غمگسار جاودانی مادر است
چشم سار مهربانی مادر است
تقدیم به :
همسرم به صمیمیت باران
که وجودش شادی بخش و صفایش مایه آرامش من است.
تقدیم به :
خواهر نازنینم و برادران عزیزم، همراهان همیشگی و پشتوانه های زندگیم.

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات - برند - مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
عکس مرتبط با منابع انسانی

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

فهرست مطالب

عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 2
2-1 بیان مسئله 3
3-1 اهمیت و ضرورت پژوهش 5
4-1 اهداف پژوهش 6
5-1 پرسش های پژوهش 7
6-1 فرضیه های پژوهش 7
7-1 روش شناسی پژوهش 8
8-1 قلمرو پژوهش 8
9-1 تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش 9
10-1 ساختار پژوهش 11

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه 13
2-2 مفهوم کارآفرینی 15
3-2 نوع‏شناسی کارآفرینی 25
4-2 ایجاد سرمایه؛ حاصل کارآفرینی سازمانی 34
5-2 ضرورت کارآفرینی در سازمان 37
6-2 سیر تطور کارآفرینی در سازمان 38
7-2 مفهوم کارآفرینی سازمانی 43
8-2 فرایند کارآفرینی سازمانی 45
9-2 موانع کارآفرینی سازمانی 47
10-2 دیدگاه ها و رویکردهای کارآفرینی 50
1-10-2 کارآفرینی از دیدگاه اقتصاددانان 50
2-10-2 کارآفرینی از دیدگاه محققین علوم رفتاری 61
3-10-2 کارآفرینی از دیدگاه دانشمندان مدیریت 66
11-2 انواع مدلهای کارآفرینی 76
12-2 مروری بر تحقیقات پیشین 98
13-2 چارچوب نظری و مدل مفهومی تحقیق 106
14-2 معرفی گروه صنعتی زرماکارون 112

فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3 مقدمه 116
2-3 روش تحقیق 116
3-3 جامعه آماری، حجم نمونه و روش نمونهگیری 116
4-3 ابزار تحقیق و روش جمع‌ آوری داده‌ها 118
5-3 روایی 118
6-3 پایایی 119
7-3 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 120

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها(یافتهها)
1-4 مقدمه 124
2-4 بخش اول: نتایج توصیفی 125
3-4 بخش دوم: نتایج استنباطی 133

فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
1-5 مقدمه 168
2-5 مروری بر فصول پژوهش 169
3-5 نتیجه گیری پژوهش 170
4-5 محدودیتهای تحقیق 170
5-5 پیشنهادها 171
6-5 پیشنهاد به پژوهشگران آتی 174
فهرست منابع 176
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول(1-1). توصیف متغیرهای اصلی به تفکیک ابعاد متغیرها، شاخصها، پرسشها/گویه ها 10
جدول 1-3: ضرایب آلفا کرونباخ برای پرسشنامه عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی 119
جدول 2-3: ضرایب آلفا کرونباخ برای پرسشنامه توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی
120
جدول (1-4). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب جنسیت 125
جدول (2-4). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب گروه سنی
126
جدول (3-4). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب میزان تحصیلات 127
جدول (4-4). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب سابقه کار 128
جدول (5-4). شاخصهای مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیر عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی 129
جدول (6-4). شاخصهای مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی 131
جدول (7- 4). آزمون KMO و بارتلت 134
جدول (8- 4). آزمون KMO و بارتلت 135
جد جدول 9-4. ماتریس همبستگی عاملها بعد از چرخش 136
جد جدول 10-4. ماتریس همبستگی عاملها بعد از چرخش 138
جدول(11-4). نتایج آزمون کلموگروف- اسمیرنوف 141
جدول(12-4). نتایج آزمون کلموگروف- اسمیرنوف 142
جدول (13-4). نحوه داوری میزان عددی ضریب همبستگی
144
جدول (14-4). خروجی ضریب همبستگی بین خطرپذیری و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی 145
جدول (15-4). خروجی ضریب همبستگی بین توفیقطلبی و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی 146
جدول (16-4). خروجی ضریب همبستگی بین ایدهپردازی و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی 146
جدول (17-4). خروجی ضریب همبستگی بین عملگرایی و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی 147
جدو جدول (18- 4). شاخصهای برازش تحلیل عاملی تأییدی مرتبهدوم متغیر عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی 152
جدول (19- 4). نتایج حاصل از تحلیل عاملی مرتبه دوم 153

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت