2-15- راهکارهای رسیدن به یک سیستم دانش مدار. 63
2-16- ﻣﺪل ﻫﺎی ﭘﻴﺎده ﺳﺎزی ﻧﻈﺎم ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ… 65
2-17- مدل های ﺷﺒﻜﻪ ای و ﻣﺨﺰﻧﻲ.. 67
2-18- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش… 70
2-19- پیشینه موضوع. 80
فصل سوم. 86
روش تحقیق.. 86
3-1- مقدمه. 88
3-2- فلسفه پژوهش… 88
3-3- مدل پژوهش… 89
3-4-سئوالات پژوهش… 91
3-5- جامعه و نمونه آماری.. 92
3-6- روش گردآوری داده‌ها 92
3-7- اﻋﺘﺒﺎر دروﻧﯽ ﭘﮋوﻫﺶ… 92
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 94
فصل چهارم. 95
تجزیه و تحلیل یافته‌های تحقق.. 95
4-1- فراوانی سئوالات تحقیق.. 96
4-2- محاسبه میزان تعیین‌کننده‌ی ابعاد. 108
4-3- محاسبه واریانس کل توزیع شده 110
4-4- تبیین ماتریس ابعاد. 112
4-4- آزمون فریدمن.. 113
فصل پنجم. 115
نتیجه گیری و پیشنهادات… 115
5-1- مقدمه. 116
5-2- خلاصه نتایج تحقیق.. 116
5-2-1- محاسبه و اندازه گیری کفایت نمونه. 116
5-2-2- میزان تعیین‌کننده‌ی ابعاد. 116
5-2-3- واریانس کل توضیع شده 117
5-2-4- تبیین ماتریس ابعاد. 117
5-2-5- سوال اصلی تحقیق.. 117
5-2-6- سوالات فرعی تحقیق.. 117
5-2-7- آزمون فریدمن.. 119
5-3-

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

بحث و نتیجه گیری.. 120
5-4- پیشنهادات… 122
5-4-1-پیشنهادات حاصل از تحقیق.. 122
5-4-2- پیشنهاد برای تحقیقات آتی.. 124
5-4-3- محدودیت ها و مشکلات تحقیق.. 125
فهرست منابع و ماخذ. 126


فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول 2-2: خلاصه مطالعات درخصوص موانع مدیریت دانش… 83
جدول 3-1: ﺳﺎزهﻫﺎوﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎیﻣﻮردﺑﺮرﺳﯽﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ. 92
جدول 4-1: محاسبه واندازه گیری کفایت نمونه. 108
جدول 4-2:‌ محاسبه میزان تعیین‌کننده‌یابعاد. 108
جدول 4-3: واریانس کل توضیح شده 110
جدول 4-5:‌ معناداربودن رتبه بندی توسط آزمون فریدمن.. 113
جدول 4-6:‌ اولویت‌بندی توصیفی ابعادتوسط آزمون فریدمن.. 114

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت