دانلود سمینار کارشیناسی ارشد رشته برق:بررسی روش های قرار گرفتن IP روی WDM
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق گرایش مخابرات
با عنوان :بررسی روش های قرار گرفتن IP روی WDM
 
 

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی برق گرایش مخابرات
عنوان:
بررسی روش های قرار گرفتن IP روی WDM
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
هدف این مقاله بررسی روش های مختلف قرار گرفتن IP بر روی سیستم های WDM می باشد. در این مقاله سعی گردیده است که پس از معرفی سیستم WDM به بررسی روش های قرار گرفتن فریم IP به بررسی مزایا و معایب انواع روش های موجود پرداخته و در نهایت این روش ها به مقایسه گذاشته خواهند شد. در فصل اول اصول ابتدایی WDM  بیان شده و مزایای آن

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس انواع توپولوژی های شبکه های WDM تشریح خواهد شد. فصل دوم به معرفی روش های قرار گرفتن IP بر روی سیستم  WDM پرداخته و در نهایت همه این روش ها از نظر راندمان پهنای باند مقایسه می شوند.
مقدمه:
در سال های اخیر شاهد انقلابی آرام و ناگهانی در شبکه های انتقال بوده ایم. تولد WDM توانست تا حدود بسیار زیادی مشکل ترافیک شدید در شبکه های مخابراتی را که ناشی از رشد سرسام آور استفاده از اینترنت می باشد حل کند. پیدایش فیبرهای نوری و مزایای وسوسه انگیز آن ها ما را به کوشش در جهت به بلوغ رساندن این تکنولوژی ترغیب می نماید. WDM ما را به حداکثر استفاده از پهنای باند بالقوه قادر می سازد.
تعداد صفحه :46
قیمت : شش هزار تومان

 


***

—-
پشتیبانی سایت :       

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت